
Is schrijven niet jouw ding? Of wil je gewoon tijd besparen? Ik begrijp het. Ik besteed ook liever taken uit waarbij ik mijn laptop het raam uit wil gooien. Ieder zo zijn kwaliteiten. Maar laat het schrijven van teksten wél iets zijn waarvoor ik als Rotterdamse tekstschrijver een heerlijk bakkie pleur koud laat worden. Mag ik je ontzorgen? Dan kun jij je focussen op waar jij energie uithaalt.

Neem contact op voor een offerte op maat, of een vrijblijvende kennismaking.
Verhalen die overtuigen
Ik schrijf fijn leesbare verhalen die jouw doelgroep overtuigen. Om tot die teksten te komen, zet ik mijn kennis en ervaring over storytelling in. Wist je dat elk succesverhaal, of het nu om een boek of film gaat, bestaat uit een aantal vaste storytelling elementen? Veel succesvolle bedrijven gebruiken deze elementen in hun marketing content. En dat kun jij ook, met een beetje hulp of begeleiding van mij.
Wat je van A Blessed Storyteller mag verwachten:
- Een stralende lach, want een leuke klik en samenwerking met mijn opdrachtgever vind ik heel belangrijk;
- Sterke en begrijpelijke (SEO-proof) teksten die jouw doelgroep raken en overtuigen;
- Een fijn leesbare en vlotte schrijfstijl;
- Scherpe en soms kritische vragen of diepgaande redactie en onderzoek om tot de beste en herkenbare verhalen voor jouw doelgroep te komen;
- Losse flodders aan informatie structureer ik in een vorm waar je ‘u’ tegen zegt;
- Heb je gebrek aan inspiratie? Dan schrijf ik niet alleen jouw teksten, maar bedenk ik ook de onderwerpen en invalshoeken voor je verhalen;
- Loop je met je teksten ergens tegenaan? Ik denk graag met je mee en stel daarbij eerlijke, en soms confronterende, vragen om je te helpen richting te geven aan teksten.
Elk merk en elke tekst is uniek, vraag daarom gerust een offerte op maat aan of een vrijblijvende kennismaking.


Neem contact op
Of vul het formulier in:
Je bericht is verzonden
Populaire teksten
Voor tekstschrijven en redactie hanteer ik een uurtarief van 75,- per uur, excl. btw. Elk merk en elke tekst is uniek, vraag daarom gerust een offerte op maat aan of een vrijblijvende kennismaking. Voor onderstaande populaire teksten hanteer ik vaak een vaste productprijs.
Webteksten
Een website met overtuigende teksten is belangrijk. Niet alleen voor de zichtbaarheid en vindbaarheid van je bedrijf, maar ook omdat klanten hier de keuze maken om jouw product of dienst wel of niet te kopen.
Investering: vanaf 1295,- exclusief btw
Webteksten + Jouw Brand Story Marketinggids
Je kunt geen goede teksten schrijven als je geen overtuigend verhaal te vertellen hebt. Daarom bied ik dit combi-pakket aan, waarin we allereerst in 4 brainstormsessies samen jouw bedrijfsverhaal en content marketingstrategie formuleren. Vervolgens vertaal ik je brand story naar webteksten die jouw klanten raken en overtuigen.
Investering: 2950,- exclusief btw |
Brand Story Guide + basis webteksten (5 pagina’s: Home, 1 aanbodpagina, FAQ, Over bedrijf, Contact):
Hoe ga ik te werk?
Stap 1: Research
Je kunt informatie voor een tekst aanleveren in een (het mag chaotisch) document. Of ik neem dat tijdrovende klusje voor jou uit handen door zelf te researchen. Met mijn journalistieke ervaring vind ik het heerlijk om op onderzoek uit te gaan, ook als ik daarvoor mensen moet opbellen en interviewen. Een andere mogelijkheid is dat ik tijdens een (online) meeting prikkelende vragen aan jou stel om tot de kern van een verhaal te komen.
Stap 2: Schrijfproces
De verzamelde informatie structureer ik met een kritische en creatieve blik. Vervolgens schrijf ik de tekst op een fijn leesbare manier. Uiteraard in de juiste Tone of Voice, passend bij jouw doelgroep.
Stap 3: Aanleveren teksten
Het verhaal lever ik bij jou aan in een Word-document, tenzij anders afgesproken. Naar aanleiding van jouw eventuele feedback pas ik de tekst waar nodig aan. Vervolgens kun jij deze publiceren op jouw website of sociale media, of doorzetten naar een vormgever.
Stap 1 en 2 hierboven kunnen soms een beetje in elkaar overlopen, afhankelijk van het soort tekst dat geschreven moet worden.
Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking.
Wat ondernemers zeggen
Robert Reijnders van QoQo Massage Clinics
“Sinds begin 2020 creëert Deborah content voor onder andere QoQo Massage, Jezelf Helpen en Hypnotherapiepraktijk Nederland. Deborah heeft maar weinig woorden nodig om zich dusdanig goed in te leven in een organisatie, en content te maken die passend is bij de onderwerpen die we als bedrijf willen uitstralen. Ze kent daarbij een grote vorm van zelfstandigheid, en heeft daardoor weinig sturing nodig, wat erg fijn is. Ik ben, kortom, een tevreden opdrachtgever.”
Romana Zwang van Romana & FRIENDS
“De samenwerking met Deborah ervaar ik als professioneel en gezellig. Ze is lief en een doorpakkertje. Als ik teksten nodig heb voor mijn website, doet ze wat ik vraag én gooit ze daar haar eigen sausje overheen. Heel blij mee!”
Alina Visser van Acoach
“Deborah heeft me geholpen om mijn bedrijfsverhaal te formuleren en mijn doelgroep te specificeren: waar ik blij van word! We hebben samen gezocht naar passende woorden voor mijn beginnende bedrijf, zodat er mooie teksten op mijn website kwamen te staan (die Deborah heeft geschreven); persoonlijk en duidelijk wie ik ben. Voor vragen is Deborah altijd benaderbaar en open in haar contact! Zeker een aanrader!”

Deborah de Meijer is een Rotterdamse storytelling marketeer
In alles wat ik zie en meemaak, voel ik dat een verhaal aanwezig is. Mijn eigen verhalen deel ik sinds 2015 op mijn persoonlijke blog. Zo ook mijn ervaring met kanker op 21-jarige leeftijd.
Tijdens en na mijn studie Journalistiek, heb ik steeds meer kennis en ervaring mogen opdoen over storytelling en story branding. Vanuit blijdschap en mijn passie voor verhalen help ik nu ondernemers met hun marketing. Ik ben ervan overtuigd dat inspiratie voor verhalen vaak dichterbij is dan veel ondernemers denken. Eigenlijk net als al die kleine genietmomenten in het leven.
Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking.

Opdrachtgevers die je voor gingen
(Interview) ‘Ik zorg dat de stem van de klant de aandacht krijgt die het verdient.’
‘Sanne Kempers was ooit het meisje uit het Zuiden dat heel graag naar de Randstad wilde. Sinds september werkt ze bij Blauw als Research Consultant Customer Journey. Sanne is voor de tweede keer werkzaam bij Blauw: ongeveer 15 jaar geleden volgde…
Lees verder(Blogartikel) Waarom krijg je spierpijn als je moe bent? En wat kun je eraan doen?
“Heb je weer eens zo’n nacht achter de rug dat je alleen maar lag te woelen? Met rode oogjes stap je uit bed en sleep je je vervolgens door de dag heen. Je verricht deze dag maar even geen intensieve workout,…
Lees verder(Blogartikel) ‘Emoties laten feiten tot leven komen in journalistieke verhalen’
“Lange tijd dacht ik dat journalistieke verhalen voornamelijk veel informatie en dus feiten moesten bevatten. Feiten, gebeurtenissen waar een lezer niet omheen kan. Dan blijft er voor de lezer ruimte over om eigen emoties daaraan te koppelen. Maar is dat wat…
Lees verder